– یک مهمانی بزرگ برگزار می کنیم نگران این هستیم که اتفاقی بیفتد و همه چیز را خراب کند.

– می خواهیم با فردی ارتباط برقرار کنیم از اینکه جواب منفی بدهد می ترسیم.

– می خواهیم در یک شرکت استخدام شویم، از اینکه ما را نپذیرند می ترسیم.

همه ی این نگرانی ها و ترس ها به یک دلیل است و آن اینکه روی نتیجه ی کارها کنترلی نداریم و متاسفانه اغلب موارد هم متوجه ی این قضیه نیستیم و تمام زمان و انرژی مان را صرف قسمت هایی از کار می کنیم که هیچ کنترلی روی آن نداریم.


ادامه مطلب در:

مدیر هدف

موفقیت با مدیریت هدف


مشاهده پست مشابه : ۱۰ ویژگی افراد موفق