انجام این کارها نیاز به مدیریت دارد و مدیریت این کارها در اصل یعنی مدیریت هدف و به همین خاطر است که می گوییم باید اهدافمان را مدیریت کنیم، برنامه ریزیباعث می شود تا بفهمیم:
– کدام کارها را باید انجام دهیم؟
– کدام کارها را اصلا نباید انجام دهیم؟
– کدام کارها را باید اول انجام دهیم؟
– کدام کارها را باید دوم، سوم و … انجام دهیم؟
– کدام کارها ما را به اهدافمان نزدیک تر می کند و کدام دورتر؟
– و خیلی موارد دیگر
بنابراین برای اینکه یک
مدیر هدفخوبی باشیم و بتوانیم به اهدافمان برسیم نیاز داریم
برنامه ریزیکردن را به خوبی یاد بگیریم،
برنامه ریزیمی تواند کار بسیار سخت و پیچیده ای باشد ولی با رعایت این چند مورد می توانیم یک برنامه ساده، قدرتمند و قابل اجرا و جذاب داشته باشیم.
دانستن
فواید برنامه ریزیباعث می شود نه تنها آن را به عنوان یک روش خشک و سخت نبینیم بلکه
برنامه ریزیبرایمان جذاب و لذت بخش هم باشد، زیرا وقتی به این نتیجه برسیم که برنامه ریزی باعث میشود دستاوردهای بیشتری را در زمان کمتر داشته باشیم، نسبت به آن حس خوبی پیدا خواهیم کرد.
مدیر
هدف
مشاهده پست مشابه : ۳ گام انتخاب اهداف مناسب برای رسیدن به موفقیت
تاریخ: دوشنبه 29 آذر 1395